Cerdanyola Comerç i Serveis ha posat avui en marxa la campanya ‘Jo Compro Local’, que inclou un concurs a Instagram on regalarà fins a 1.000 euros per comprar als seus establiments. L’entitat sortejarà 20 vals de 50 euros entres els clients dels seus associats, a gastar fins el 31 d’agost.
Cerdanyola Comerç i Serveis s’ha mostrat satisfet per la nova campanya, després dels mesos de dificultat al sector a causa de la pandèmia de la Covid-19. En aquesta línia, l’entitat destaca que la majoria dels negocis s’han hagut d’adaptar a les noves cricumstàncies, “s’han reinventat, s’han reformulat, han incrementat serveis i sobretot, han estat al costat de la ciutadania per tal que no ens faltés de res durant el confinament”. Alhora, la ciutadania s’ha hagut d’adaptar a les noves modalitats de comprar, “incorporant en molts casos les noves tecnologies per adquirir els nostres productes o serveis habituals de proximitat”.
Des de Cerdanyola Comerç i Serveis destaquen que tots plegats estem vivint moments de canvis molt importants, “en els quals hem de passar per una adaptació al nou entorn podent oferir els nostres serveis a través de diferents canals”. Una adaptació a petita o gran escala que, en opinió de l’entitat, “serà molt important per a la supervivència dels negocis de la nostra ciutat”.
Per això, l’associació vol donar les gràcies a totes les persones que aposten pel comerç local i les anima a continuar gaudint de tota l’oferta comercial i de serveis que hi han a Cerdanyola. Amb aquest propòsit, ha creat les xapes ‘Jo compro local’ que es poden aconseguir de forma gratuïta, fins exhaurir existències, comprant als establiments associats. L’entitat anima la població a lluir-les a la jaqueta, la samarreta, la gorra o la bossa habitual, ajudant a difondre aquest valor a tota la comunitat. “Comprant local invertim i fem créixer la riquesa econòmica i social de la nostra ciutat”, destaquen.
La campanya engegada avui i que s’allargarà durant una setmana inclou un concurs a Instagram, on es poden guanyar un dels 20 premis de 50 euros per gastar en productes o serveis als establiments associats. Tots els negocis de l’entitat disposen d’un display i un cartell de la campanya, a banda de les xapes. Per a participar al sorteig, els participants hauran de fer-se una fotografia amb algún distintiu de la campanya i pujar-la a Instagram. S’haurà de seguir el perfil de l’entitat (@cerdanyolacomerç), escriure el comentari #JoComproLocal i, per últim, etiquetar a @cerdanyolacomerç i a un amic. Es pot participar tantes vegades com es vulgui, això sí, amb fotografies diferents i sempre amb un perfil públic.
Entre totes les fotografies participants que compleixin els requisits, el proper dia 22 es farà un sorteig mitjançant una plataforma de sorteigs online.