Cerdanyola Comerç i Serveis pregunta als enquestats, en primer lloc, si són o no associats a l’entitat i a quin sector comercial en concret pertanyen els seus negocis. Seguidament, es qüestiona als participants sobre el nombre de treballadors de l’empresa i si han tramitat algún Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) des de l’inici de la pandèmia. En cas que la resposta a la darrera pregunta sigui afirmativa, Cerdanyola Comerç i Serveis vol conèixer si el negoci en concret manté vigent els expedients iniciats i en quin grau o si, per contra, ja no té cap persona afectada.
L’entitat també pregunta als enquestats quan temps van romandre tancats durant el confinament i quina va ser l’estratègia de venda durant els mesos que el govern central va mantenir l’Estat d’Alarma. Per últim, es requereix als participants a respondre com es van veure afectades les seves vendes a partir de la reobertura, en una forquilla que va des de la reducció en més d’un 75% sobre l’habitual a un augment en el mateix percentatge.