En aquesta formación, les persones participants aprendran a entendre el model de negoci de la publicitat en cercadors; identificar els objectius d'una campanya; dissenyar una estratègia adequada per aconseguir-los; crear un compte de publicitat i elaborar una campanya; utilitzar les eines de gestió; conèixer el sistema de publicitat en motors de cerca Google Adwords i la seva versió per a mapes; i crear un compte i a engegar la seva pròpia campanya publicitària així com a realitzar el seguiment i optimització.
La formació està organitzada per l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès amb el suport de la Diputació de Barcelona i amb la col·laboració dels ajuntaments de Ripollet i Montcada i Reixac.
La formació es farà online els dies 18 i 19 de novembre de 10 a 12 hores. Per a més informació i per fer la inscripció s'ha d'enviar un correu a: consolidacioiempresa@cerdanyola.cat o trucar al telèfon: 93 594 70 50 del Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica.