El Servei Municipal de Promoció Econòmica, Treball, Ocupació i Empresa de Cerdanyola rep el certificat de qualitat ISO 9001:2015 - A FONS VALLES

A FONS VALLES

DIARI DIGITAL DE CERDANYOLA I RIPOLLET

Últimes noticies

Post Top Ad

El teu espai

El Servei Municipal de Promoció Econòmica, Treball, Ocupació i Empresa de Cerdanyola rep el certificat de qualitat ISO 9001:2015

L’Ajuntament de Cerdanyola ha anunciat que el Servei Municipal de Promoció Econòmica, Treball, Ocupació i Empresa ha rebut el certificat de qualitat ISO 9001:2015. El consistori destaca que el servei, ubicat a la masia de Can Serra, compleix amb tots els requisits de qualitat que demana la normativa internacional.

Des de l’Ajuntament destaquen que aconseguir la millor qualitat forma part de l'essència del Servei Municipal de Promoció Econòmica, Treball, Ocupació i Empresa, que ja a l'any 2003 va implantar el primer Sistema de Gestió de la Qualitat (SGQ), a través de la norma internacional ISO 9.001. Ara, l'Ajuntament de Cerdanyola ha renovat el certificat de qualitat ISO 9001:2015 per al Servei.

L'ISO 9001: 2015, base del Sistema de Gestió de la Qualitat - SGC, és una norma internacional que se centra en tots els elements de la gestió de la qualitat amb què una empresa ha de comptar per tenir un sistema efectiu que li permeti administrar i millorar la qualitat dels seus productes o serveis.

El consistori destaca que disposar del sistema de gestió integrada de la qualitat a tot el Servei Municipal de Promoció Econòmica, Treball, Ocupació i Empresa permet “aconseguir una gestió més eficient dels recursos, treballar seguint processos normalitzats i homogeneïtzant criteris”, tot amb l'objectiu d’aconseguir “una major eficàcia que permeti incorporar la filosofia de la millora contínua en el treball diari al servei de la ciutadania”.

Balanç dels mesos de pandèmia

El Servei Municipal de Promoció Econòmica, Treballm, Ocupació i Empresa de Cerdanyola també és notícia aquests dies per l’informe de seguiment del Pla de Xoc Municipal per gestionar la crisi de la Covid-19, que va presentar públicament a finals de la setmana passada l’alcalde de la ciutat, Carlos Cordón.

Així, el batlle va recordar que el consistori va posar en marxa a finals del mes de març dos nous serveis: el Servei d’Assessorament a l’autònom i el eervei d’Assessorament en cas d’ERTO. El primer tenia per objectiu donar suport a les persones autònomes davant la situació excepcional d’Estat d’Alarma produïda per la Covid-19, oferint informació, assessorament i suport en els tràmits d’ajuts, línies de crèdit, mesures laborals, fiscals i resolució d’incidències derivades de la denegació per part de les mútues de la prestació extraordinària per a autònoms. El segon, oferia un assessorament global a persones afectades per un ERTO.  

També es va posar a disposició un dossier explicatiu sobre tots els ajuts i mesures adreçades al col·lectiu de persones autònomes, el qual s’anava actualitzant amb cada nova mesura de qualsevol administració. Aquest dossier es va publicar juntament amb les mesures i ajuts en cas d’ERTO elaborat pel nou servei d’assessorament. 

Segons Cordón, des de finals de març fins a principis de juliol, el Servei Municipal va assessorar un total de 71 persones.

Pages