Aquest projecte, emmarcat dins el que es coneix com a urbanisme tàctic, inclou accions que són fàcilment reversibles, en cas que fos necessari, essent el projecte un pas previ a una actuació més profunda i global que permetrà assolir els objectius d’accessibilitat pendents en aquest projecte de pacificació de la N-150.
Al tram que va des del c. de la Uralita fins al c. de Ramon i Cajal s’implantarà el carril bici al lateral, en sentit Barberà del Vallès, i la calçada lateral, en sentit Barcelona, serà per al pas de bicicletes i autobusos, provocant l’anul·lació d’un dels carrils en sentit Barberà.
Des del c. de Ramon i Cajal fins a Santa Rosa, s'incorporen els carrils bici als vials laterals i els carrils centrals passen a ser tres per incorporar el carril bus en sentit Barcelona. Aquesta mateixa solució s’implanta també al tram del c. de Santa Rosa fins a la Concòrdia.
A continuació, des del c. de la Concòrdia fins el c. Clos (de Cerdanyola), s’implanten dos carrils bici laterals, un per a cada sentit de la circulació, i es mantenen dos carrils de circulació per sentit per als vehicles. En tot el recorregut se suprimeixen els girs a l’esquerra per tal de donar més seguretat a totes les persones usuàries i permetre major fluïdesa al trànsit de la carretera.
Al tram des del c. de Clos fins a l’avinguda de Catalunya, es mantenen tres carrils ce circulació, un en sentit Barberà i dos en sentit Montcada. Pel que fa al carril bici, passa a discórrer per sobre de la vorera.
En quant al tram de l’avinguda de Catalunya fins al carrer de Tarragona, el carril bici passa a ser segregat, unidireccional i passa pels dos laterals de la calçada, havent-se d’anul·lar l’estacionament actual, permetent així l’ampliació de la vorera per al pas de les persones. Pel que fa al trànsit rodat, se suprimeix un carril per fer el carril bus, quedant així dos carrils per a la circulació de vehicles.
Per últim, quant al tram del carrer de Tarragona fins al límit amb el terme municipal de Montcada i Reixac, de forma excepcional la bicicleta compartirà l’espai de circulació amb els vehicles, per poder conservar els dos carrils en sentit Barberà i permetent el gir cap a Ripollet.
La implantació del carril bici i el carril bus en aquest tram de la N-150 implica el replanteig de la circulació interior dels barris de Tiana, Pont Vell i Quatre Cantons. Per això, les regidories de Mobilitat d’ambdós municipis, amb el personal tècnic i de Policia Local, estan estudiant de forma global aquesta zona per a poder donar la millor solució per l’accés dels veïns i veïnes que hi viuen.