Fonts de l’Ajuntament de Ripollet expliquen que la nova parada ha estat una demanda realitzada per les mateixes usuàries, que mantenen contactes periòdics amb el regidor de Transport i Mobilitat, Fran Sánchez, per tal de trobar millores per una línia que el 2018, amb la creació de la Targeta Urbana, va registrar un augment de més de 9.000 usuaris. La creació d’aquesta targeta, juntament amb el manteniment del servei durant l'agost, són altres de les millores aconseguides per aquesta línia.
Des del consistori expliquen que la regidoria de Mobilitat i Transport Públic també ha demanat a la Generalitat que assumeixi el cost d'aquest servei a l’agost, ja que fins ara ho ha estat fent l’Ajuntament. Ripollet, a més, vol que l’executiu català augmenti la freqüència de pas del servei i que instal·li altres noves parades a punts com el Poliesportiu o el CAP Pinetons.
La notícia de la nova parada a la línia 685 arriba setmanes després que el govern municipal de Ripollet mostrés el seu malestar amb la Generalitat per la manca de reforç i ampliació d’horaris de les diferents línies d’autobús que operen al municipi. De fet, el Ple de l’Ajuntament ja va aprovar al setembre una moció on reclamava a la Generalitat el traspàs de tres línies que operen al municipi (e4, 620 i 685) del govern català a l'AMB, fet que permetria poder utilitzar els títols socials de l'ens metropolità, com ara la Targeta Rosa. El text, a més, demanava a la Generalitat que ampliés horaris i número d'expedicions de les línies e4 i 620 de Ripollet a Barcelona, així com de la 685 (Tiana-Montcada) i de la 648 (Montcada-UAB).
En les darreres setmanes, l’Ajuntament ha mantingut diverses trobades amb la Direcció General de Transports i la nova parada a la línia 685 sembla la primera de les millores que podrien arribar els propers mesos.