Aigües de Barcelona, empresa que gestiona el cicle integral de l’aigua a Cerdanyola, ha posat en marxa el servei d’oficina mòbil amb l’objectiu d’apropar l’atenció presencial a la ciutadania, facilitant la gestió dels tràmits i consultes sobre el servei i consum de l’aigua, a prop de casa.
La iniciativa, que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cerdanyola, pretén ampliar l'atenció a la clientela d’Aigües de Barcelona en els municipis on l'empresa no té una seu fixa. S’hi atendran aquelles persones que requereixen un tracte més proper a causa de l’edat avançada, per situacions de vulnerabilitat o per mobilitat reduïda, entre altres.
En aquesta oficina mòbil es podran realitzar consultes sobre bonificacions, ajudes o qüestions referides a les factures o al servei, o bé realitzar gestions simples i, fins i tot, fer pagaments a través del web de l'empresa.
La instal·lació d'aquest punt d'informació és una prova pilot que Aigües de Barcelona durà a terme al llarg del segon semestre d'aquest any. Després, la companyia en faran una avaluació i farà els ajustos que calguin per posar en marxa un nou model d'oficina mòbil de l’empresa.