L’oficina romandrà oberta fins al 5 de desembre i el seu horari serà de dilluns a dijous de 8:30 a 14 h i de 15:30 a 19 h i els divendres de 8:30 h a 14 h. El personal que atendrà l’oficina seran tècnics del servei de mobilitat de l’Ajuntament.
Amb l’obertura d’aquesta oficina, l’Ajuntament de Cerdanyola vol donar resposta als dubtes i inquietuds de la ciutadania davant la implantació, per part de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, de la Zona de Baixes Emissions al Municipi. La ZBE va entrar en funcionament l’1 de juliol i en aquests moments està en període de prova fins a l’1 de gener, quan es començarà a sancionar als cotxes sense etiqueta 0, Eco, C i B que circulin dins la zona delimitada com ZBE.
La gestió de l’oficina també permetrà detectar situacions específiques i recopilar informació per a poder prendre decisions d’àmbit municipal en aquesta matèria.